-
KAMAG PT (PrecisionTractor) розроблений для перевезення напівпричепів. Доступність, безпека - ось стандартні функції KAMAG PT. А оскільки автомобіль також включає в себе безліч інших функцій, властивих сучасним вантажівкам для далеких перевезень, KAMAG PT високо цінується як водіями, так і менеджерами автопарку.
KAMAG PT - це тягач, спеціально розроблений для точного і швидкого переміщення всіх поширених напівпричепів і контейнерних шасі. Завдяки продуманим деталям він встановлює нові стандарти продуктивності, безпеки та ергономіки. Завдяки своїй унікальній маневреності він скорочує час маневрування та підвищує ефективність роботи на майданчику.
ПЕРЕВАГИ• Транспортування до напівпричепа Jumbo з РСУ 930 мм.
• Висота підйому 690 мм на тягово-зчіпному пристрої напівпричепа
• Оптимальний доступ і чітке розташування сполучних кабелів
• Джойстик для всіх функцій
• Ергономічні сходи для доступу з обох сторін
• Надійне бічне покриття
• Захищений, легко доступний бак
• Стабільні натяжні клини
• Великий кут повороту для максимальної маневреності
• Безступінчатий гідростатичний привід, низькі експлуатаційні витрати і довговічність
• Офіційний дозвіл і гомологація для дорожніх служб відповідно до Правил дорожнього руху Німеччини (StVZO) .
• Компактна конструкція для навантаження на сідельно-зчіпний пристрій 18 т
• Доступ по обидва боки за кабіною водія, тільки на короткі відстані.
-
Повна маса автопоїзда на швидкості 25/50 км / год * 41 500 (25 км / год)
* Максимальна швидкість на дорогах загального користування для сертифікації TÜV обмежена макс. 50 км / год і 18 т перм. загальна вага, цифровий тахограф та гідро-механічне рульове управління!
Власна вага: 6500 кг
Корисне навантаження при 25/50 км / год і перм. вертикальне навантаження: 18000 (25 км / год)
Сила тяги: 4,000 даН
Навантаження на передню вісь макс. при 25/50 км / год: 6500 (25 км / год)
Навантаження на задній міст макс. при 25/50 км / год: 18000 (25 км / год)
Колісна база: 4000 ок. мм
Довжина автомобіля (с / без тягово-зчіпного пристрою): близько 6500 мм
Ширина автомобіля: 2,500 ок. мм
Внутрішній радіус повороту: -
Зовнішній радіус повороту: 6950 ок. мм
Комплект коліс переднього моста: 2x 295/60 R 22,5 на вісь
Комплект коліс задньої осі: 4x 295/60 R 22,5 на вісь
Ведучий міст: задній
Тормозная ось: передня і задня
Двигун (з водяним охолодженням): OM 904 LA (EURO mot 3A)
Потужність двигуна: 110 при 2200 кВт при Нм при об / хв
Крутний момент двигуна: 580 при 1200 - 1600 Нм при об / хв
Максимальна швидкість *: 40 км / год
* Максимальна швидкість на дорогах загального користування для сертифікації TÜV обмежена макс. 50 км / год і 18 т перм. загальна вага, цифровий тахограф та гідро-механічне рульове управління!
Ширина підніжки: -
Ширина підйомного пристрою: -
Висота вантажної площадки хв. / Макс.: -
Висота підйому підйомного пристрою (безперервна): -
Висота підйому шасі: -
Загальний підйом: -
Швидкість підйому ок. 2000 об / хв: -
Дорожній просвіт без вантажу / з вантажем: -
Завантажена здатність градієнта: -
Мін. Висота сідла: близько 930 мм
Висота підйому РСУ (в піднятому стані): близько 1620 мм
Швидкість підйому п'ятого колеса: близько 50 мм / с
Радіус повороту: в соотв. з ISO 1726