Компанія Kalmar, що входить до складу корпорації Cargotec, анонсувала про подання першого в промисловості рішення для швидкої зарядки човникових і портальних контейнеровозів з електричним приводом. Рішення Kalmar FastCharge (TM) не несе шкідливих викидів в атмосферу, і може застосовуватися як для автоматичного управління, так і ручного.
Рішення Kalmar FastCharge засноване на тій же технології зарядки, що застосовується і для електробусів. Зарядна станція з системою зарядки прямого струму з пантографом може легко розміщуватися по робочому маршруту контейнеровозів на терміналі. Машини обладнані сучасними іонно-літієвих (Li-ion) батареями, які дозволяють виробляти швидку зарядку. Зарядка відбувається в період простою обладнання під час робочого циклу при очікуванні контейнера. Тривалість стандартної зарядки складає від 30 до 180 секунд, з максимальною потужністю 600 кВт, повна зарядка може бути виконана за кілька хвилин.
"Клієнти постійно запитують про контейнеровозах з електричним приводом", говорітг-н Теро Кокко, Віце-Президент, підрозділи Горизонтальної транспортування компанії Kalmar. "Ця технологія робить процес зарядки більш швидким, оскільки не потребує висновку обладнання з робочого циклу для заміни батареї. Також відсутня необхідність інвестувати в станції по заміні батарей і додаткові батареї". Він продовжує: "Наша гібридна технологія була дуже добре сприйнята на ринку. У нас великий досвід в іонно-літієвої технології для гібридних машин, і ця технологія є новим кроком в зменшенні викидів. Це саме останнє доповнення до нашого портфеля обладнання забезпечить переваги для терміналів, навіть тих, які слідують найжорсткішим вимогам щодо захисту навколишнього середовища ".
Рішення Kalmar FastCharge складається з човникових або портальних контейнеровозів з електричним приводом і станцій швидкої підзарядки. Компанія Kalmar продовжує тестувати і піддає слушні перевірок дане рішення в Науково-практичному центрі в Тампере, Фінляндія, з метою виведення даного рішення на ринок протягом 2016 року.