Компанія Kalmar, що входить до складу корпорації Cargotec, отримала велике замовлення на поставку портового обладнання від свого багаторічного замовника Sociedad Portuaria Regional de Buenaventura S.A. (SPRBun), в зв'язку з підготовкою до збільшення операційної діяльності в Terminal Especializado de Contenedores de Buenaventura S.A. (TECSA) в Буенавентурі, Колумбія. Замовлення було оформлено в другому кварталі 2015 року, з терміном виконання поставки всіх одиниць техніки в квітні 2016 року. Вартість замовлення становить понад 25 млн. Євро.
Поставка включає 14 козлових кранів Kalmar на пневмоходу E-One2 (RTG) і 6 навантажувачів Kalmar. Нове обладнання доповнить вже існуючий парк техніки, що складається з 26 термінальних тягачів Kalmar Ottawa.
Гн. Віктор Хуліо Гонзалес, Генеральний директор SPRBun, розповів, чому була обрана техніка Kalmar: "Наше рішення про повторне співпраці з компанією Kalmar було прийнято за деякими критично важливих факторів. Якість і конструктивне виконання кранів Kalmar E-One² RTG, виявилося комерційно дуже привабливим для нас . До того ж, протягом усього нашого довгострокового співробітництва, компанія Kalmar завжди пропонувала нам найбільш ефективні рішення, включаючи поставку запасних частин. Оскільки ми продовжуємо розвиватися, можливість збільшити втоматізацію процесів, запропоновану компанією Kalmar, в майбутньому допоможе нам збільшити продуктивність нашого терміналу ".
Трой Томпсон, Віце Президент підрозділу портів і терміналів, Kalmar Americas, сказав: "Особливо приємно отримати цей велике замовлення, від давнього партнера, який підкріплює багаторічну співпрацю між SPRBun і Kalmar. Ми прагнемо надати нашим клієнтам найкраще обладнання і технології для надійної роботи, забезпечення експлуатаційної безпеки та оптимальної продуктивності їх терміналів ".
Sociedad Portuaria Regional de Buenaventura S.A - найстаріший порт в Колумбії і основний порт в Тихому океані, що фокусує свою увагу на обробці контейнерів, автомобілів і насипних вантажів, головним чином обслуговуючим р Боготи. Поточної річний обсяг обробки залишає 380,000 ДФЕ (TEU), до 2020 року очікується збільшення пропускної здатності до 850,000 ДФЕ (TEU), шляхом розвитку своїх внутрішніх операцій і виходу на ринку з перевалки вантажів.