Нове покоління гібридних автоконтейнеровозів пропонує не тільки відчутну економію палива і витрат по експлуатації, але і поліпшену безпеку і ергономіку.
Гібридні автоконтейнеровози Kalmar представляють технологію нового покоління зі скороченням споживання палива до 40% в порівнянні з існуючими на ринку машинами. Це не тільки істотно заощаджує паливо для терміналу, але і покращує возобновляемость операцій.
У гібридних автоконтейнеровозів виробник сфокусувався на безпеки і ергономіки, адже кабіна, по суті, офіс оператора, в якому він працює. Кабіна оснащена обертовим сидінням, ручними панелями з LED підсвічуванням і регульованим LED освітленням на даху.
Нове покоління автоконтейнеровозів було розроблено в тісній співпраці з операторами, і засноване на їхні побажання. Відгуки операторів не змусили себе чекати - дуже високу оцінку отримав крісло з індивідуально контрольованим обертанням. Також були відзначені поліпшені огляд і ергономіка, що дає більше простору і комфорту для оператора, а в цілому підвищену безпеку і продуктивність.
У новому поколінні автоконтейнеровозів величезну роль відіграє безпека. Покращена активна система контролю стабільності була розроблена компанією Kalmar щоб уникнути аварійних ситуацій. Дана система є стандартною опцією на гібридних і електричних автоконтейнеровозів Kalmar.
Для плавних і безпечних операцій, кілька функцій були автоматизовані. Спредер автоматично вирівнює контейнер по центру при піднятті або опусканні, а також, коли швидкість перевищує 10 км / год. Система запобігає спредер від нахилу на бік при повороті.
Новий гібридний автоконтейнеровозів Kalmar - це дійсно крок вперед в обладнанні для терміналів. Енергія електричних гальм і спредера конвертується системою регенерації енергії і зберігається в акумуляторах. Автоматизована система СТАРТ / СТОП вибирає оптимальний баланс між енергією двигуна і акумулятора. Це дає зниження споживання палива на 40% в порівнянні з іншими машинами на ринку. У той же час автоконтейнеровозів виділяє на 50 тонн менше вуглекислого газу, ніж традиційна дизельно-електричний машина. Рівень шуму у гібридного автоконтейнеровозів найнижчий з усіх, коли-небудь створених.
Тривалість експлуатації двигуна і генератора може бути продовжена, що зробить його більш економічним в технічному обслуговуванні, з інтервалами до 1 000 годин. Новий акумулятор не потребує обслуговування. Всі сервісні точки машини легкодоступні з землі або з верхнього майданчика.