Річстакер Кальмар з LNG двигуном

Річстакер Кальмар з LNG двигуном

Зріджений газ (СПГ) приводить в рух тисячі машин по всьому світу протягом десятиліть. Портові контейнерні термінали, в даний момент, переходять на автомобільні платформи, прагнуть замінити «річки відпрацьованого масла дизельного двигуна» на користь альтернативного виду палива, що повністю згорає. 

СПГ є зрідженим натуральним газом, чистою, прозорою, нетоксичного рідиною, яка виходить при охолодженні природного газу до -162 градусів Цельсія. Він зменшується в об'ємі в 600 разів, що дозволяє транспортувати і зберігати його легше і безпечніше ніж газ по трубах.


Економічно та екологічно ефективна альтернатива

Один з безлічі аргументів на користь СПГ складається в його економічної ефективності. СПГ забезпечує таку ж продуктивність, як і бензин або дизель за половину вартості. Інша сильна сторона - це екологічна ефективність. СПГ - це викопне паливо, що повністю згорає. Воно згорає практично повністю, залишаючи лише невеликий слід вуглекислого газу і води, виробляючи приблизно на 29 і 44% менше вуглекислого газу / Дж в порівнянні з маслом і вугіллям відповідно. Крім скорочення викидів парникових газів, він генерує значно менше викидів оксиду азоту (NOx), оксиду сірки (SOX) і токсичних твердих частинок.

Безпека є ще однією перевагою на користь зрідженого природного газу. Будучи легшим за повітря, СПГ швидко розсіюється в разі проливу, не створює ризику виникнення пожежі, як паливо на основі нафти. СПГ транспортується і зберігається таким же способом, як і нафтопродукти, що робить його менш чутливим до політично гарячих точках і конфліктів, як в разі газопроводу, який легко зруйнувати, і часто важко захистити.


Природний газ є в надлишку за розумною ціною

Природний газ є в надлишку за розумною ціною. Дійсно, більша доступність є однією з головних причин, чому портові контейнерні термінали проявляють інтерес до переходу  від дизельного палива на СПГ обладнання. Інфраструктури СПГ знаходяться в стадії розробки в багатьох частинах світу і протягом останнього десятиліття виникло багато нових заводів.

В даний час вартість видобутку і переробки СПГ більш приваблива, ніж для нафти і поновлюваних ресурсів, таких як вітрова та сонячна енергія. Один з нинішніх провідних світових експортерів СПГ є США, на території якої знаходиться більш ніж 25 великих газових сховищ, які як кажуть, містять в три рази більше енергії ніж саудівські нафтові родовища. Індія і Китай також розширює виробництво СПГ, щоб прогодувати свою паливо-ємну економіку.

В даний час розробляються нові застосування СПГ в рамках фінансованого ЄС проекту GREEN CRANES, запущеного в 2011 році для розробки екологічно чистих технологій для контейнерних портових терміналів, енергоємному секторі з великим потенціалом для скорочення викидів вуглекислого газу. Компанія Kalmar бере участь в проекті в якості експерта, розробляючи прототип нового річстакера працюючого на двох видах палива (СПГ і дизель), розроблений з метою скорочення викидів парникових газів, в той же час, підвищуючи продуктивність. Революційний прототип був представлений в січні в порту Ліворно, Італія.

Річстакери - величезна машина, яка споживає значну кількість палива через його величезної маси, навіть в режимі ECO. Тести, проведені з новим прототипом, підтвердили, що витрати на паливо можна зменшити до половини шляхом заміни дизеля на СПГ. Крім зниження витрат на паливо, було також встановлено що СПГ значно зменшує негативний вплив на навколишнє середовище, при скороченні викидів вуглекислого газу на 20 - 30 відсотків і майже виключаючи викиди важких металів. Позитивний екологічний ефект особливо яскраво виражений при застосуванні СПГ на місцях, де домінує робота на холостому ходу.


Зростаючий попит

Тести, проведені Кальмар з новим річстакером, показують, що загальна вартість володіння дуже вигідна, при заміні дизеля на СПГ. Якщо середня вартість на експлуатацію для дизеля складає 12.80 Євро на годину, то відповідний показник для СПГ є 8,43 Євро. Для 3000 годин роботи, це зводиться до щорічної економії в 12 750 Євро.

Велика кількість контейнерних портових терміналів, які вже інвестують в інфраструктуру судів працюють на СПГ, є сильним показником того, що також швидко зростає попит на обладнання яке працює на СПГ. 

Online каталог