Презентація технічних переваг тягача відбулася 28 жовтня 2013 року на території Новоросійського торгового порту.
Дана модель тягача призначена для роботи в галузі промислової та термінальної обробки вантажів.
Серед основних переваг, слід назвати високу потужність, низький рівень викидів, поліпшену безпеку для оператора і простоту в обслуговуванні.
Нова модель має поліпшену конструкцію, завдяки чому забезпечується неперевершена продуктивність при перевезенні важких трейлерів по рампі суден типу Ро-Ро і автопоїздів з трейлерів, а також перевезення важких промислових вантажів.
Період продуктивної експлуатації - один з найважливіших факторів для цих сфер застосування. Після 3000 годин досліджень і аналізу міцності і надійності основних вузлів і компонентів, була створена високоміцна рама і шасі. Продуктивність була підвищена завдяки паливному баку на 300 літрів і баку для сечовини на 50 літрів, що дало можливість працювати без дозаправки ще довше.
Нова модель тягача Kalmar є найпотужнішою з усіх випущених компанією машин і більш потужною, ніж інші продукти на ринку. Нова модель випускається з двигуном серії Volvo TAD1360VE, що задовольняє стандарти щодо викидів EU Stage IIIB і EPA Tier 4i, що був створений на основі концепції двигунів Volvo типу «рядна шістка».
Модель TR626i має унікальне високоміцне похиле підйомний пристрій, що допускає нахил +/- 10 ° сідельно-зчіпного пристрою. Цей пристрій є більш надійним, потужним і стійким, ніж у попередників. Нахил забезпечується двома циліндрами подвійної дії, вони управляються з кабіни. Це дає підіймального та сідельно-зчіпному пристрою можливість підлаштовуватися під дорожнє покриття, не передаючи зусилля кручення на шасі. Дана технологія продовжує термін служби вантажопідйомних компонентів і забезпечує краще збалансоване зчеплення між усіма колесами. У підсумку, вантажопідйомність даної моделі становить 36 тонн.
Компанія Kalmar подбала не лише про екологічність машини, але і про її потужності. Застосовувані на новій моделі двигуни Volvo, які працюють на основі технології Selective Catalytic Reduction (Виборча каталітична нейтралізація відпрацьованих газів), має практично нульовий рівень викидів окислів азоту і шкідливих часток, що дозволяє продовжити термін служби двигуна.
Ще однією відмінною рисою є простора кабіна оператора на повітряній подушці, яка має функцію електрокерування нахилом до 60 градусів. Кабіна була спроектована з системою захисту від перекидання і відповідно до стандарту безпеки ROPS.