Поступова електрифікація кранів RTG Kalmar

Поступова електрифікація кранів RTG Kalmar

Kalmar виступає в якості проектувальника, постачальника і експерта в області електрифікації кранів RTG незалежно від бренду. У Туреччині Kalmar контролював процес електрифікації 61 дизельних кранів RTG починаючи з середини 2011 року. Давайте подивимося, чому ці проекти цікаві для клієнтів з токи зору економії, захисту навколишнього середовища та ефективності.

Козлові крани на пневмоходу (RTG) є основним рішенням для переміщення і штабелювання контейнерів в терміналах по всьому світу. Багато з них до цих пір працюють на дизельному паливі, вартість якого постійно зростає в ціні, не кажучи вже про вплив на навколишнє середовище. Тому, електрифікація кранів RTG ставати все більш і більш привабливим рішенням для терміналів.

Електрифіковані крани RTGімеют менше час простою, оскільки немає ніякої необхідності дозаправки, а також дизель-генератор вимагає менше технічного обслуговування. Одним словом, електрифіковані крани RTG більш ефективні.

Електрифіковані крани RTG працюють на дизельному паливі тільки близько 10% всього часу, що потрібно в основному при замінах блоків або технічному обслуговуванні. Це знижує викиди CO2 приблизно в половину, в той же час знижується рівень шуму і покращує якість повітря.

Існує два основних типи рішень по електрифікації кранів RTG: електрична шина і кабельна котушка.

Схема терміналу, вид діяльності і кількість кранів все це визначає найкращий вибір для певного замовника.

Попередній огляд терміналу є найкращим шляхом отримання необхідний проектної інформації, навіть якщо порт вже має переважне рішення для електрифікації кранів RTG.

При хорошому плануванні, робота терміналу може проводитися в нормальному режимі протягом всього процесу електрифікації.

Засноване на інтерв'ю з Ернесто Боада, менеджером проектів Kalmar Crane Services, Cargotec Iberia S.A.

Отримання запиту

Замовник звертається до Kalmar або іншим компаніям. Kalmar виступає в якості консультанта, збираючи відповідну інформацію у замовника. Коли замовник висловлює свою зацікавленість, шляхом організації тендера, можна скласти попередній план проекту. Цей етап включає відбір найкращих можливих технічних рішень з кількох альтернатив (див. Технічні ноу-хау) *. Після складання попередньої калькуляції витрат слід надання пропозиції.

Замовлення

В ході переговорів із замовником, уточнюється калькуляція витрат. Зміст замовлення чітко деталізується перед підписанням договору. Вимоги замовника встановлюють можливий етап тестування.

Інжиніринг

Термінал може вже мати переважне рішення (кабельний барабан, шина і т.д.) або ж Kalmar може розробити це разом із замовником. Технічний персонал на терміналі висококваліфікований і тому збори з технічними фахівцями Kalmar на терміналі можна організувати в будь-який час, коли це буде необхідно.

Закупівля і призначення членів команди

Необхідні технічні комплектуючі обрані і замовлені. Керівник проекту, призначений Kalmar, працює над проектом з першого дня проекту аж до його завершення, здійснюю контроль за організацією та роботою проектної команди.

Запуск на місці робіт

Все необхідне для електрифікації отримано і пройшло перевірку. Замовник заздалегідь підготував крани на місці для негайного початку робіт. Робота терміналу проходить в звичайному режимі протягом виконання всього проекту.

Завершення установки

Після тога як всі електричні та механічні роботи будуть завершені, включаючи установку будь-яких додаткових компонентів необхідних для електрифікації, можна здійснити введення кранів в експлуатацію.

Введення в експлуатацію

Спеціаліст Kalmar по введенню в експлуатацію перевіряє, щоб все відповідало узгодженим проектом. Завантажується нове, змінене програмне забезпечення і перевіряється функціонування модифікованого крана RTG.

Випробування замовником

Замовник тестує роботу крана RTG і підписує проект після успішного проходження перевірки.

Закриття проекту

В цілому проект займає від шести до восьми місяців в залежності від кількості кранів RTG, схеми порту і узгодженого графіка, крім усього іншого.

Гарантійний період

Гарантійний період в основному становить один рік. Він охоплює роботи, виконані Kalmar по модифікації в процесі електрифікації кранів RTG.

Online каталог