Компанія Kalmar представила перший гібридний контейнерний кран «Ship to Shore Crane». Конструкція дозволяє крану працювати на низьковольтних мережах (400 В), також він не чутливий до відключення мережі і перепадів напруги, забезпечуючи безперервний режим роботи при пошкодженнях електричної мережі.
Кран оснащений потужним блоком батарей і невеликим дизельним генератором. Система управління живленням підтримує батареї в зарядженому стані, що оптимізує енергоспоживання, і автоматично перемикає живлення від електромережі до резервного дизель-генератору без перебоїв в роботі крана.Кран може працювати автономно навіть без будь-якого джерела живлення.
"Для стандартного застосування портових кранів, потрібно дизель-генератор 1500 кВа або більш потужний. Гібридна модель вимагає тільки генератор на 380 кВа для забезпечення роботи 24 години на добу 7 днів на тиждень і знижує витрату палива більш ніж на 30%", коментує Рене Клейсс , віце-президент, Kalmar Quay Cranes.