Великотонажні навантажувачі Kalmar

Великотонажні навантажувачі Kalmar

Великотоннажні навантажувачі KALMAR, або яка цінність від більшого центра ваги вантажу *?

Виробництво своїх найважчих у світі машин компанія KALMAR SWEDEN AB почала в 1950 році. У навантажувачів KALMAR вантажопідйомністю від 10 до 90 тонн центр ваги вантажу * дорівнює 1200 мм. Цим вони відрізняються від багатьох інших «навантажувачів».


Скільки насправді здатний підняти навантажувач?

На перший погляд, питання викликає подив. Яка номінальна вантажопідйомність вказана, стільки і піднімає навантажувач. Так, але тільки в тому випадку, якщо центр ваги «вантажу» знаходиться від спинки вил не далі, ніж стандартний центр вантажу 600 мм.

Інакше, вантажопідйомність машини зменшується:

- Різниця в 200 мм знижує вантажопідйомність на 10-15% вже на висоті підйому до 3000 мм.

Коли вантаж упакований на піддонах, подібної різниці не виникає. Оскільки, найбільш часто зустрічається центр навантаження 600 мм, якраз і розрахований на стандартні піддони. Великогабаритний та нестандартний вантаж - це зовсім інше завдання. Найчастіше саме з ним доводиться працювати «важким навантажувачів». Величина центра ваги вантажу у більшості 10-ти і 25-ти тонних навантажувачів становить 600 або 900 мм, частіше зустрічається 600 мм. Це досить компактні машини - довжина до спинки вил зазвичай лежить в межах 4500-5000 мм, але їх можливості обмежені габаритами вантажу. Наприклад, такий 16-ти тонний навантажувач не зможе підняти 16 тонн на задану висоту, якщо ширина вантажу перевищує 1200 мм.

Перед покупцем навантажувача «з центром навантаження - 600 мм» ставиться вибір:

1.Заведомо виключити можливість роботи з вантажем, центр ваги якого перевищує 1200 мм;

2.Покупать дорожчий навантажувач з запасом вантажопідйомності «про всяк випадок» (правда, більшу частину часу той запас буде баластом, за який заплачено додаткові гроші).


Конструктори KALMAR спроектували 10, 20, 30, 40, 50-ти тонні навантажувачі з центром тяжкості 1200 мм.

Що виходить? 16-ти тонний KALMAR може підняти на 5 метрів вантаж масою 16 т з шириною вантажу 2400 мм. З навантажувачів «з центром навантаження 900 мм» з таким завданням впевнено впорається лише 20-ти тонний. Для машин «з центром навантаження - 600 мм» це зовсім непосильне завдання. При цьому вартість 16-ти тонного KALMAR не вище конкурентних аналогів, а цінність від експлуатації підтверджена часом.


Ефект оглядового майданчика

Відповідальність, яка лежить на операторі великотоннажного навантажувача, так само велика, як і вантаж на його вилах. І це не ліричний відступ. Досить уявити масу вантажу, його вартість і наслідки того, що оператор «якось чогось не розгледів». Сучасні закриті кабіни з панорамним склінням говорять про велику увагу провідного світового виробника Kalmar огляду робочої зони.

Панорамне скління і опалювальна система з клімат-контролем - стандарт для таких навантажувачів. Лобове та бокові скла з'єднуються встик, без вертикальних стійок. Від стійок відмовилися, тому що вони погіршували огляд. Площа лобового скла збільшена настільки, що його нижній край знаходиться на рівні сидіння оператора, тому вся передня робоча зона проглядається так само добре, як і з відкритої кабіни.

1 важіль - 2 функції

Підйом-опускання вил і нахил щогли управляються одним важелем (або міні важелем). Його форма і місце розташування нагадують важіль перемикання передач на вантажних автомобілях. Рух рукояті вперед-назад забезпечує нахил щогли, а вліво-вправо - її підйом і опускання. Другий важіль, що знаходиться далі від водія, служить для управління позиционером вил.

До речі, для цих навантажувачів позиционер і зміщення вил входить в стандартну комплектацію.

Напрямок руху…

змінюється легким натисканням на важіль з лівого боку рульової колонки. На важких навантажувачах KALMAR ставиться гідродинамічна трансмісія з електронним управлінням - цим і пояснюється легкість перемикання передач. Втім, такаясхема стала вже загальноприйнятою на сучасних великотоннажних навантажувачах. Кількість передач - 3 для руху попереду 3 для руху назад.


Силова установка

Навантажувачі KALMAR оснащуються 6-ти циліндровими дизельними двигунами CUMMINS або VOLVO: обсяг від 6000 - 12000 см3, потужність 129-260 кВт / 1400 об / хв. Двигуни відповідають нормам Stage 3A-3B / Tier3-4.

З даними двигунами навантажувачі мають швидкість пересування до 27 км / год з повним завантаженням. Завдяки тягового зусилля 368 кН (з повним завантаженням) він здатний працювати на ухилах до 31%!

Щоб вчасно здійснити екстрене гальмування

Коли маса машини більше 108 тонн (а саме стільки важить 52-ти тонний KALMAR з вантажем), на гальма дивляться особливо уважно. Гальмівні системи великотоннажників KALMAR - робочі гальма і паркувальне гальмо - діють незалежно один від одного.

Робочі гальма дискові, «мокрого» типу. Для захисту від перегріву диски поміщені в масляну ванну.

Паркувальне гальмо - дисковий. Включається важелем, встановленим біля водійського крісла.

Ще один швидкісний показник

Швидкість підйому вантажу максимальною масою 52 тонни на навантажувачі дорівнює 0,27 м / се

Online каталог