Компанія Cargotec випустила нові термінальні тягачі Kalmar TR626i і TR632i з керуванням на основі технології CAN-Bus, які стали найпотужнішими машинами у своїй галузі.
Нові термінальні тягачі призначені для використання в сегментах промислової і термінальної обробки вантажів.
Основні переваги:
Висока потужність - лідируючий показник серед конкурентів
Відповідає законодавству за рівнем викидів
Має поліпшену безпеку для оператора і ергономічність місця знаходження керівного органу
Простоту проведення сервісного обслуговування і нижчу вартість володіння
Високі експлуатаційні якості і продуктивність
Нові моделі мають поліпшену конструкцію, що забезпечує високу продуктивність при перевезенні важких трейлерів по рампі суден типу Ро-Ро і автопоїздів з трейлерів або перевезення важких промислових вантажів на металургійних або целюлозно-паперових підприємствах.
Одним з найважливіших факторів у цій сфері застосування є тривалість періоду продуктивної експлуатації. Високоміцна рама і шасі були спеціально створені для суворих умов експлуатації тягачів в портах або на промислових підприємствах. Більш того, з паливним баком на 300 літрів і
50-тілітровим баком для сечовини нові тягачі зможуть працювати ще довше без необхідності перерви на дозаправку, що ще більше збільшує час безперервної роботи і продуктивність.
Що не мають рівних потужність і надійність
Створені на основі перевіреного досвіду Cargotec з виробництва високоякісного обладнання для промислового застосування, нові моделі тягачів Kalmar є найпотужнішими машинами, які коли-небудь випускала компанія, і більш потужними, ніж будь-який інший аналогічний продукт на ринку. Нові тягачі випускаються з двигунами серії Volvo TAD1360VE, що задовольняють стандартам щодо викидів EU Stage IIIB і EPA Tier 4i і створеними на основі концепції двигунів Volvo типу «рядна шістка». Такі двигуни забезпечують максимальну потужність і крутний момент на низьких оборотах.
Моделі TR626i і TR632i також володіють унікальним високоміцним похилим підйомним пристроєм, який допускає горизонтальний нахил +/- 10 ° сідельно-зчіпного пристрою. Це більш надійне, стійке і потужне підйомний пристрій, ніж у попередників. Нахил забезпечують два циліндра подвійної дії, які управляються з кабіни. Це дозволяє підіймального та сідельно-зчіпному пристрою підлаштовуватися під особливості дорожнього покриття без передачі зусиль кручення на шасі, що забезпечує краще збалансоване зчеплення між усіма колесами. Цей пристрій також забезпечує безпеку роботи і продовжує термін служби вантажопідйомних компонентів. В результаті нова модель TR626i має вантажопідйомність 36 тонн, а TR632i може справлятися з вантажами до 50 тонн. Повна маса автопоїзда складає 240 тонн і 320 тонн відповідно.
Дбайливе вплив на навколишнє середовище
Як би там не було, а збільшена потужність досягається не на шкоду екологічності. Двигуни Volvo, які застосовуються на нових тягачах, працюють на основі технології Selective Catalytic Reduction (Виборча каталітична нейтралізація відпрацьованих газів) і мають практично нульовий рівень викидів окислів азоту і шкідливих твердих частинок.
Дані двигуни значно скорочують викиди шкідливих речовин, що задовольняє всім офіційним вимогам по екологічності, але не знижують рівень продуктивності, безпеки і якості, які очікують клієнти Kalmar від техніки цієї торгової марки. Більш того, вони не призводять до збільшення кількості міжсервісний інтервалів або дорогих періодів вимушеного простою, так як нова система продовжує терміну служби самого двигуна.
Покращена безпека і комфорт для оператора
Ще однією відмінною особливістю є нова простора кабіна на повітряній подушці з функцією електрокерування нахилом до 60 градусів.