Німецька компанія Addicks & Kreye надає повний спектр контейнерних послуг. Компанія не тільки зберігає порожні контейнери своїх клієнтів, але також займається їх ремонтом і завантаженням. Дані завдання вимагають високопродуктивного обладнання, здатного швидко завантажувати і розвантажувати суду.
Саме для цих цілей компанія придбала річстакерам Kalmar - високопродуктивну вантажно-розвантажувальну машину для барж, здатну розвантажувати суду внутрішніх водних шляхів по причальної стінки. Річстакерам DRF 450-75S5XS (операційний вага 82Т) обладнаний гідравлічними розсувними удлинителями, що дозволяє піднімати контейнери вагою аж до 45 тонн з судів в першому ряду.
Незважаючи на свої розміри і вага, вантажно-розвантажувальний пристрій для барж є дуже маневреним і ефективним навантажувачем. Його 7500-міліметрова колісна база забезпечує прекрасну стійкість, а двигун Volvo Euro III відповідає політиці компанії в області захисту навколишнього середовища.
Щільний графік порту не сприймає дефектів обладнання. Вибір бренду Kalmar був очевидним, оскільки компанія пропонує сучасні і надійні машини, а також ретельно розроблену мережу кваліфікованих і спеціалізованих сервіс інженерів.
Без сумніву, новий річстакерам є сучасною машиною: комбінація двигуна Volvo, коробки передач з перемиканням швидкостей під навантаженням Dana c гидротрансформатором, міст Kessler і децентралізована система управління на основі CAN- шини, що була розроблена спеціального для Kalmar, гарантує високу продуктивність і низькі витрати по обслуговування, тим більше після збільшення інтервалу між технічними обслуговуванням до 500 годин.
Найбільша перевага CAN-шини полягає в радикальному зменшенні кількості кабелів і більш високому коефіцієнті використання, а також в більш легкому облуживании. Про стан основних вузлів і окремих компонентів повідомляється оператору за допомогою простого текстового повідомлення на дисплей кабіни (400 кодів помилок, 140 діагностичних меню). Меню допомагає швидко виявити проблему, а функції дистанційної діагностики сприяють легкому усунення неполадок в більшості випадків.
Kalmar пропонує також дистанційне технічне обслуговування, що дозволяє оператору відправляти дані про машину використовуючи мобільний телефон або інтернет фахівцям в Німеччині і Швеції. Іншими словами, клієнти об'єднуються в глобальну мережу обслуговування цілодобово, в режимі реального часу.