Компанія Cargotec представила новий модельний ряд навантажувачів Kalmar DCG90-180, якому було дано назву покоління «G».
Цей новий модельний ряд навантажувачів - потужністю від 9 до 18 тонн - є першим устаткуванням покоління «G». Устаткування стало більш економічно використовувати паливо, стало безпечнішим, воно зручно в обслуговуванні і ергономічно, а також має знижене вплив на навколишнє середовище.
Починаючи з нової лінійки DCG90-180, істотні зміни будуть поетапно впроваджуватися у всю серію обладнання з противагою. Особливості покоління «G», які включають в себе революційний дизайн кабіни - в кінцевому підсумку будуть застосовані до всіх навантажувачів, порожнім і навантаженим контейнерів, річстакери і укладальника, так як так як компанія Cargotec прагне розширювати своє лідерство у всіх секторах. Нове покоління знаходилося в розробці 3 роки - включаючи в себе ретельне тестування.
Компанія Cargotec наполегливо працює над покращенням ефективності та економічності обладнання для потреб своїх клієнтів. Нове покоління «G», обладнання з противагою - наступний крок в цьому процесі, з перевагами для всіх - від водіїв, до сервіс-інженерів і керівництва. Була підвищена економічна ефективність, якість і продуктивність машин з противагою, що в результаті дало більш високу продуктивність і економію в цілому.
Як і все обладнання компанії Cargotec, нові навантажувачі Kalmar DCG90-180 пропонують загальну економію протягом усього періоду експлуатації шляхом поліпшення синхронності між машиною і водієм. Кожна модель в серії призначена зберегти працездатність обладнання і продуктивність водія на високому рівні, знижуючи при цьому витрати на експлуатацію.
Одне з найпомітніших змін оголошених в поколінні «G» - це нова кабіна EGO. Покращуючи то, що вже було одним з кращих на ринку, кабіна EGO все ж помітно відрізняється від свого попередника, вона має основні оновлення в ергономіці і видимості, сприяючи більшої продуктивності, ефективності та безпеки.
Всі зусилля були спрямовані на ергономіку для поліпшення операційної системи і комфорту водія. Кабіна відрізняється просторій відкритій конструкцією і вигнутими вікнами переднього і заднього видів, які забезпечують оператору виключно хороший огляд, як по діагоналі, так і попереду і ззаду. Високоефективні двірники покривають близько 90% поверхні лобового скла, а двірники даху були спеціально розміщені так, щоб підтримувати хорошу видимість навіть в екстремальних погодних умовах.
Поєднання нахилу рульового колеса, комфортних педалей і повністю інтегрованого та обертового сидіння, а також повного-клімат контролю зроблено спеціально для підвищення зручності роботи оператора. Це перетворює нову кабіну EGO в розкішне і зручне робоче місце, яке може бути пристосоване до потреб водія.
Для поліпшення безпеки, в салоні кабіни EGO використовується міцна конструкція з каркасом безпеки з профільованого бруса. Крім того, в навантажувачах DCG90-180, рівень шуму знижений за рахунок використання змінних насосів і охолоджуючого вентилятора з регульованою температурою, які працюють тільки при необхідності.
Не менш важливе і фундаментальне значення для обладнання Kalmar мають підйомні роботи. Модельний ряд DCG90-180 допомагає оптимізувати ефективність підйому і в той же час, знизити витрату палива, на кожен підйом. Нові електричні і гідравлічні системи - це моментальний відгук, висока швидкість підйому і посилення контролю. Тим часом, новий датчик навантаження гідравлічних насосів, підвищує ефективність використання палива. Це поєднання допомагає водіям бути більш продуктивними, використовуючи при цьому менше палива.
Крім того, час роботи і зручність обслуговування на надійних і простих в обслуговуванні навантажувачах збільшилася.