Компанія Kalmar представила послугу «Автоматизація як послуга» (Automation as a Service) - модель на основі підписки, призначену для забезпечення успішного та ефективного розгортання автоматизації на морських контейнерних терміналах та інтермодальних майданчиках. Послуга зосереджена на прискоренні окупності інвестицій і побудові довгострокових партнерських відносин з клієнтами, що орієнтовані на підвищення продуктивності.
У галузі, де операційна ефективність і швидкість мають
першорядне значення, перехід до автоматизації може бути пов'язаний з певними
труднощами. Модель «Автоматизація як послуга» від Kalmar безпосередньо вирішує
ці проблеми, розділяючи на договірній основі постачання обладнання, розгортання
програмного забезпечення для автоматизації та пов'язані з ним послуги з
оптимізації. Такий підхід дозволяє негайно розпочати проектування терміналу та
автоматизації шляхом створення цифрового двійника - віртуальної моделі
терміналу, що працює на тому ж виробничому програмному забезпеченні Kalmar One,
яке використовується на терміналі. Ця модель у поєднанні з багаторічним
досвідом Kalmar в галузі автоматизації дозволяє проводити спільне проектування
та інтеграційне тестування систем задовго до дати введення в експлуатацію, щоб
виявити потенційні прогалини з точки зору функціональності або експлуатаційних
вимог. Така рання ідентифікація та оптимізація допомагає забезпечити
високоефективну роботу автоматизованого терміналу з першого дня.
Автоматизація контейнерного терміналу передбачає набагато більше, ніж просто встановлення системи для автоматизації на об'єкті. Протягом усього терміну експлуатації систему необхідно постійно оптимізувати і вдосконалювати, і ця робота повинна виконуватися в тісному партнерстві між постачальником системи автоматизації та оператором терміналу. Автоматизація як послуга гарантує повне узгодження цілей компанії Kalmar і оператора терміналу за допомогою спільно визначених ключових показників ефективності (KPI) і контрактів, заснованих на результатах діяльності. Завдяки правильним інструментам і сервісній моделі, Kalmar і оператор терміналу можуть побудувати довгострокове партнерство, яке забезпечить максимальну віддачу.
Крім того, «Автоматизація як послуга» також знижує високі початкові витрати, пов'язані з інвестиціями в автоматизацію, шляхом включення доставки автоматизації та відповідних ліцензій в угоду про підписку на послугу, таким чином, перекладаючи частину капітальних витрат на операційні витрати.
Юусо Каннер, віце-президент бізнес-напрямку автоматизації, Kalmar: "Автоматизація як послуга - це
забезпечення довгострокової цінності для клієнтів протягом усього їхнього шляху
автоматизації. Зміщення фокусу з короткострокових цілей на прискорення
окупності інвестицій і постійне вдосконалення протягом усього терміну служби
терміналу означає, що ми маємо більше можливостей виступати в ролі справжнього
партнера для наших клієнтів, допомагаючи їм усвідомити повну цінність своїх
інвестицій".