Перші в світі гібридні автоконтейнеровози та навантажувачі Kalmar

Перші в світі гібридні автоконтейнеровози та навантажувачі Kalmar

Компанія Kalmar представила перші в світі гібридні моделі автоконтейнеровозів і контейнеровозів-навантажувачів. Вони споживають до 40% менше палива, ніж їх попередники. Крім економічної витрати палива, нові моделі Kalmar відповідають найсуворішим вимогам щодо захисту навколишнього середовища, тим самим скорочуючи рівень викидів вихлопних газів більш ніж на 50 т щорічно, в порівнянні з дизель-електричними моделями.

З огляду на запити і потреби клієнтів, компанія Kalmar по всіх моделях автоконтейнеровозів і контейнеровозів-навантажувачів пропонує модернізацію та нові технічні характеристики.

 «Коли ми розробляли нове покоління машин, ми брали за основу такі потреби портів і терміналів як зниження загальних витрат на експлуатацію та утримання, відповідність екологічним нормам, зручність у використанні та ергономічність, безпеку, продуктивність і автоматизація процесу, - говорить Віце-президент компанії Kalmar Теро Кокко. «Ми впевнені в тому, що нові гібридні машини Kalmar - це лідери термінального обладнання. Вони принесуть максимальні вигоди і переваги клієнтам протягом всього терміну експлуатації ».

Гібридні технології

Система регенерації енергії в гібридних автоконтейнеровозів Kalmar, перетворює енергію гальмування автоконтейнеровоза і опускання спредера в електричну енергію, яка акумулюється з використанням новітніх батарей. Автоматична система запуску і зупинки машини використовує оптимальний баланс між режимами роботи двигуна і акумулятора, що допомагає продовжити термін служби двигуна і генератора, а також збільшити періоди між технічним обслуговуванням.

Така система дозволяє знизити витрату палива на рекордні 40% в порівнянні з машинами, що пропонуються зараз на ринку. Дана система істотно заощаджує кошти для терміналу, а також може забезпечити безперервність і стійкість виконуваних операцій.

Підвищення рівня безпеки та спрощення операцій

Модернізація торкнулася також і кабіни, яка була розроблена з урахуванням побажань клієнтів. Вона відрізняється великим простором і новою геометрією скла, завдяки чому зменшується відображення в темний час доби. Інтерфейс простий і зрозумілий, сидіння стало більш ергономічним, рівень шуму знизився, а водій має відмінний огляд з усіх боків.

Машина також оснащена новою автоматичною системою стабілізації, яка забезпечує плавне і безпечне рух, а також на постійній основі контролює швидкість руху, радіус повороту і положення спредера, і при необхідності, може автоматично знижувати швидкість руху машини. Це допомагає забезпечити безпечну експлуатацію машини без шкоди продуктивності. Така система стабілізації буде стандартом для гібридних і електричних автоконтейнеровозів марки Kalmar.

Нові моделі оснащені новою конструкцією шасі, що дозволяє їм маневрувати з більшою точністю і швидкістю. Нова конструкція дозволяє контролювати кожне колесо окремо, а також пропонується чотири режими повороту відповідно до робочої ситуацією. Висока маневреність машин Kalmar скорочує робочий цикл і зменшує завантаженість терміналу.

Можливість автоматизації процесу

Автоконтейнеровози і контейнеровози-навантажувачі Kalmar можуть бути обладнані дистанційним управлінням з можливістю діагностики і дистанційним усуненням неполадок. Продуктивність і безпеку при обробці контейнерів підвищується завдяки раціональним рішенням у сфері автоматизації. Вся техніка Kalmar може бути інтегрована в систему Kalmar SmartPort.

Грунтуючись на досвіді

Оптимізувати роботу терміналу допомагають контейнеровози-навантажувачі шляхом поділу операцій на морі та на суші. Завдяки їх швидкості, радіусу дії і маневреності термінали використовують єдиний вид обладнання для всіх операцій з контейнерами. Якщо говорити про автоконтейнеровозів, то вони є ідеальним варіантом транспортної системи для терміналів, де експлуатуються автоматичні штабелювальні крани або портальні крани RTG. В одному і іншому випадку клієнтам пропонується на вибір три моделі: гібридна, електрична та класична.

При створенні нового покоління гібридних навантажувачів Kalmar був використаний досвід і традиції, що були накопичені протягом 70 років. Сьогодні вже більше 5000 машин поставлені клієнтам по всьому світу.

У Центрі Технологій та кваліфікацій Kalmar в місті Тампере (Фінляндія), ведеться проектування і тестування контейнеровозів-навантажувачів. Тут команда компанії Kalmar працює над розвитком енергозберігаючих, безпечних, інтелектуальних машин і автоматизованих рішень.

Online каталог